loading...
توپ 3 صدا
تبلیغات
احسان بازدید : 27 دوشنبه 21 بهمن 1392 نظرات (0)
دانلود آهنگ جدید وبسیار زیبای حمید اکبری به نام بلاتکلیف با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(آهنگ و تنظیم : مهدی احمدوند  / ترانه سرا : حمید اکبری)

Hamid Akbari دانلود آهنگ جدید حمید اکبری به نام بلاتکلیف

 

-

———————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

——————————-

متن آهنگ حمید اکبری به نام بلاتکلیف

قبر این احساسو یکی داره میکنه زود

یکی از ما دونفر عاشق اون یکی نبود

حالا بلاتکلیفی شده حال این روزام

نمیدونم عاشقمی یا یکی اومده بجام

///

سهم من از نگاه تو یه عکس یادگاری شد

غرور بی دلیل تو باعث این جدایی شد

باشه قبول میکنم تورو فراموش میکنم

روشنیای قلبمو بعد تو خاموش میکنم

///

همه میگن ساده ای و نیش و کنایه میزنن

میگن دیگه عاشق نشو عشقای امروزی بدن

حالا توی خونه شدم اسیرو و زندونی.غم

دیگه من حرفای دلم جز به خدا به کی بگم

///

شاید هنوزم میشه که این دلوزندش بکنی

بازنده ی همیشه رو یبار برندش بکنی

با اون همه بدیت بازم دلتنگ تو میشم هنوز

تنها امید این روزا بشی تو هم دوام یروز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام نوع از ترانه های ما را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 366
  • بازدید کلی : 7,523