loading...
توپ 3 صدا
تبلیغات
احسان بازدید : 154 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و زیبای ناناز با صدای سیاوش موزیک با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : میلاد بابایی / میکس و مسترینگ : احمد صانقه )

siavash music دانلود آهنگ جدید ناناز با صدای سیاوش موزیک

 

-

————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Siyavash Music – Nanaz

دانلود اهنگ با کیفیت ۱۲۸

Siyavash Music – Nanaz

———————————-

متن آهنگ ناناز با صدای سیاوش موزیک

دنیای من اینجاست وقتی رو به رومی

از خدا هیچی نمیخوام تو تنها آرزومی

دنیارو بگردم مثل تو پیدا نمیشه

مثل تو لیلای عاشق یا من مجنون نمیشه

حرفای قشنگت واسه من شیرینه

خنده هات عزیزم چقد به دل میشینه

///

حالا هی ناز کن و بذار من دورت بگردم

تو بیا گرمای خونم شو تو این شبهای سردم

دیگه ناز نکن بذار که من دورت بگردم

تو بیا گرمای خونم شو بشو دوای دردم

///

هرشب تو خوابم صورت ماهتو میبینم

ازتموم دنیا سراغ تورو میگیرم (دوبار)

میخوام پیدات کنم داد بزنم عاشق ترینم

توتموم دنیا مثل ما عاشق ندیدن

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام نوع از ترانه های ما را می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 403
  • بازدید کلی : 7,560